پارسا جونپارسا جون، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

برای عزیزترینمان

آرزوی سلامتی

1390/3/8 17:23
606 بازدید
اشتراک گذاری

گل من سلام

امیدوارم که سالم و سرحال باشی خیلی بده که من نمیتونم از حال تو باخبر باشم البته نه که نتونم ولی خوب همیشه که نمیشه..... ولی وقتی میریم پیش خانم دکتر اون خبر سلامتی تو رو به من و بابایی میده . تو دلم آرزو میکنم که تو و تمام نی نی هایی که تو دل مامانشون هستن سالم باشن و با سلامتی کامل به این دنیا پا بزارن راستی آخر این هفته سه روز تعطیله بابایی شاید بره کاشمر ولی من و تو نمیریم ما انشاالله برای عروسی خاله زهرا میریم حالا ما آخر هفته تنهایی میریم خونه عمه نصیره

کاش خونمون زود درست بشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

sahar
8 خرداد 90 17:59
سلام خانم

ایشالا به سلامتی نی نی تو بغل بگیری

منم بیصبرانه منتظرم که صدای قلب جوجو مو بشنوم

9 خرداد نوبت دارم
دل تو دلم نیست

به ما سر بزن

با اجازت لینکیدمت
بوسسسس


سحر
10 خرداد 90 10:52
ایشالا زود تر خونتون تمام شه مراقب نینی باش بوس سر بزن
مامان ابوالفضل
21 خرداد 90 17:41
سلام امیدوارم خونتون به سلامتی و درست بشه و یه اتاقه خوشگل واسه ی نی نی درست کنی