پارسا جونپارسا جون، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

برای عزیزترینمان

بالاخره صدای قلب نازت رو شنیدیم

1390/2/13 17:16
212 بازدید
اشتراک گذاری

گل نازم سلام دو روز پیش من و بابا محسن رفتیم پیش خانم دکتر اونم بهد از گرفتن قدو وزن من گفت حالا میتونیم صدای قلب نی نی رو بشنویم منو میگی خیلی خوشحال شدم وقتی خانم دکتر داشت دنبال صدای قلبت میگشت دلم رو هزاز میزد با خود گفتم خدایا نکنه نتونیم امروزم صدای قلبتو بشنویم که یهو خانم دکتر گفت گوش کن این صدای قلبشه خیلی خوشحال شدم ..... به خانم دکتر گفتم میشه بابا محسنشم بیاد گوش کنه آخه سفارش کرده بود که اگه تونستیم صدای قلب نی نی مونو بشنوین من رو هم صدا کنین اونم خیلی خوشحال شد میدونی تا شنید چی گفت ؟؟؟ گفت آخــــــی ، جونم

مامانی دلم میخواد زودتر بیایی دوست دارم ببینم گل منچه شکلیه

عاشقتم تا همیشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ابوالفضل
13 اردیبهشت 90 17:26
سلام سلام سلام خیلی حس جالبیه بهتون تبریک می گم امیدوارم همه ی کسانیکه همچین آرزوی قشنگی دارن به آرزوشون برسن آمین