پارسا جونپارسا جون، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

برای عزیزترینمان

گلم سلام

1390/4/2 14:30
574 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صد تا سلام میدونی چقدر دلم برات تنگ شده وقتی اون دست و پای کوچولوتو تو دل مامانی تکون میدی کلی ذوق میکنم و قند تو دلم آب میشه راستی الان مادرجون با خاله ها و دایی علی رفتن مشهد البته قرار بود بیان تهران ولی خب نیومدن دیشب مامانی میگفت تو بازار یه دونه روسری خوشگل کوچولو دیدیم نمیدونی بچه چیه که براش بخریم گفتم هنوز نه .... حالا چرا روسری گفت آخه خاله ها خواب دیدن نی نی ناز تو دختره حالا انشالله 17 روز دیگه با بابایی میریم سونو و معلوم میشه که توی ناقلا دختری یا پسر که البته تا حالا باید میفهمیدیم ولی تو ما رو گذاشتی سر کار حسابی

 

مامانی فدای شما بشه الهی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مدرسه مامان ها
7 تیر 90 16:43
سلام مامان مهربون ان شاءالله که به زودی و سلامتی نی نی نازتون میاد پیش مامان و باباش و شادی رو براتون به ارمغان میاره. مدرسه ی مامان ها منتظر نظرات مفید شما می باشد.
مامان ابوالفضل
10 تیر 90 18:52
سلام، مدتهاست که تو پیوند دوستای من هستی و میام مطالبتو می خونم موفق باشی