پارسا جونپارسا جون، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

برای عزیزترینمان

نی نی ما گل پسره

1390/4/21 10:45
703 بازدید
اشتراک گذاری

پسر خوشگل مامانی سلام

خیلی خوب شد که من و بابایی فهمیدیم که شما پسری چون خیلی راحت میتونیم صدات کنیم و باهات حرف بزنیم میدونی ما روز یکشنبه ١٩/٠٤/١٣٩٠ رفتیم پیش خانوم دکتر اونجا تونستیم دوباره صدای قلبتو بشنویم و بابایی صداشو ضبط کرد برای من و بابایی این صدا بهترین صدای دنیاست بعدش من از خانوم دکتر خواستم برام سونو بنویسه تا بریم و بفهمیم که جنسیت شما چیه آخه دایی راه به راه زنگ میزد و می پریسد مادرجونم میگفت زودتر بفهمیم تا بریم وسایل نی نی رو بخریم خلاصه بلاخره فهمیدیم

وقتی رفتیم پیش آقای دکتر که سونو انجام بده بابایی ازش خواست که منم بتونم تو رو ببینم اونم با کمال میل به من نشون داد و همه چیز رو برام توضیح داد خیلی برام جذاب بودی اون پاهای کوچولوت که روی هم گذاشته بودیشون ، بند نافت ، دستای کوچولوت و صورت نازت که من نتونستم ببینمش یه لحظه من و بابایی از شدت ذوق اشکمون دراومد البته بعدش که از مطب اومدیم بیرون بابایی بهم گفت .

در کل خیلی بهمون خوش گذشت وقتی رفتیم خونه ، سارا و عمو جواد که مهمون ما بودن فهمیدن بعدش مادرجون و خاله ها و عمه منیره

عزیزم ببخش اگه نتونستم یه چند روزی برات بنویسم آخه سر کار نمی یومدم امروز هم برای تسویه حساب اومدم حالا انشالله که مامانی بتونه با گوشی وبت رو آپدیت میکنه

در کل ما خیلی چاکر گل پسرمون هستیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سحر
22 تیر 90 13:21
مبارکه عزیزم
مامان ابوالفضل
30 تیر 90 15:31
الهییییییییییییییییییییییی خیلی نازی گل پسری